Günümüzün işletmeleri çeşitli özellikleriyle neredeyse homojen bir pazar haline gelmiş olan dünya pazarında küresel boyutta rekabet etmek zorundadır. Küresel rekabet ortamında faaliyet gösteren...
20. yüzyılın işletmecilik alanında en önemli ve öne çıkan kavramlarından olan Endüstri 4.0, beraberinde getirdiği robotik sistemler, dijitalleşme ve siber-fiziksel sistemler gibi gelişmelerle...
Pazarlama değer katar. Bu kitap, değeri pazarlamanın kalbine koyarak onun etrafında pazarlamayı incelemektedir. Bu incelemenin boyutları şu şekildedir:
• Değerin sunulacağı pazarın incelenmesi,
•...
Milenyum, tartışmasız en etkili buluşların başında gelen İnternet'in kitlelere hiç olmadığı kadar yayıldığı ve önemli bir dönüşüme sebep olduğu altın bir dönem olarak hatırlanacaktır. Geleneksel...
Bir endüstri olarak spor, pazarlama temellerini kullanmaya açık ve hedef kitleye doğrudan ulaşılabilecek en etkili alandır (Ekmekçi ve Ekmekçi, 2010). Dünyanın en büyük şirketleri, bu...
Tüketim toplumunun ideolojisi çerçevesinde bir tüketim aracı olarak büyük alışveriş merkezlerinde tüketicinin yönlendirilmesi olgusu ile bu olgunun tüketicinin özgürlüğü ve bağımsızlığı açısından ve...