İnternette herhangi bir bilgi ararken kullanıcılar, genellikle arama motorlarına anahtar kelimeler yazarak doğru sonuca ulaşmayı hedeflemektedir. Bu süreçte arama motorlarının algoritmaları,...
Dijital sektörde faaliyet gösteren teşebbüslerin davranışları son dönemde birçok rekabet otoritesinin kararına konu olmuştur. Bu kararlarda öne çıkan hususlar; çevrimiçi platformlarda ilgili pazarın...
Günümüzde akıllı telefonlar hayatımızın her alanı bakımından olmazsa olmaz bir niteliğe bürünmüştür. Bunun bir sonucu olarak dijital platformlarla mobil uygulamalar birçok sektörde etkin hale gelerek...
Teşebbüsler için fiyatlandırma, rekabet gücünü ve karlılığı doğrudan etkileyen stratejik bir unsurdur. Fiyatlandırma artık sadece geleneksel yöntemlerle değil, büyük veri analitiği, makine öğrenmesi...
Dijital ticaret alanında rekabet, görünmez kod satırlarında başlamaktadır. Bu eser, web sayfalarının arama motoru sıralamalarını etkilemek amacıyla kullandığı yönlendirici kodların (meta tag)...
Data has become a key competitive asset in the digital economy, shaping business strategies and market structures. However, its concentration among a few dominant undertakings raises concerns about...
Kitabın ilk bölümünde "Haksız Rekabet Hukukunun Amacı ve Kapsamı" , "6102 sayılı Yeni Türk Ticaret Kanunu'nun Haksız Rekabet ile İlgili Getirdiği Yenilikler", "Yargıtay 11. Hukuk Dairesinin...
Uzlaşma, usul ekonomisinin sağlanması amacıyla uygulanan bir prosedürdür. Rekabet Kurumu bünyesinde yürütülen soruşturmaların uzlaşma prosedürü uygulanarak sonuçlanması ile teşebbüslerin kabulüne...
Kerem Cem Sanlı, Dilan Alma, Deniz Tanlı
Nisan 2025
685.00 TL
Uygulamalı Rekabet Hukuku Seminerleri kitap dizisinin yedinci kitabı olan bu kitap, 2024 yılı bahar döneminde seminerlerde sunulan tebliğ konuları kapsamında hazırlanan 13 makaleden oluşuyor.
Bu...
Yaygın bir ticari uygulama olan, teşebbüslerin kendi ürün ve hizmetlerini rakiplerinin ürün ve hizmetlerine göre kayırması eylemi, son yıllarda özellikle dijital pazarlarda faaliyet gösteren hakim...
Türk Ticaret Kanunu'nun "Haksız Rekabet Hukuku" hükümlerine genel ve nitelikli dokunuş ile değinen bu kitap, yoğunlaşmasını Haksız Rekabet Hukuku hükümlerinin cezai kısmına odaklamış olup, bu...
Damping kavramı, hem ulusal hem de uluslararası hukuki düzenlemelere konu olan bir kavramdır. Ulusal mevzuat olan 3577 sayılı İthalatta Haksız Rekabetin Önlenmesi Hakkında Kanun'da...