Şikâyet platformları günümüzde oldukça yaygın bir şekilde kullanılmakta olup, platformlarda paylaşılan şikâyetler geniş kitlelere ulaşarak firmaların ticari itibarını etkileyebilecek güce ulaşmıştır....
Mustafa Ateş
Temmuz 2025
880.00 TL İndirimli: 818.40 TL(%7)
Kitapta rekabet, pazar-piyasa, teşebbüs ve teşebbüs birliği, anlaşma, uyumlu eylem, muafiyet, hâkim durumun kötüye kullanılması, yoğunlaşma, birleşme ve devralma gibi temel kavramlar başta üzere;...
Bu çalışma, rekabet hukukunun işgücü piyasaları üzerindeki çok boyutlu etkilerini kapsamlı bir şekilde incelemeyi amaçlamaktadır. Çalışma, mevcut Türk hukuk literatüründeki boşlukları doldurmayı ve...
Küresel düzeyde artan çevresel sorunlar, ekonomik faaliyetlerin sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda yeniden yapılandırılmasını zorunlu kılmaktadır. Bu dönüşüm, rekabet politikalarının da...
İnternette herhangi bir bilgi ararken kullanıcılar, genellikle arama motorlarına anahtar kelimeler yazarak doğru sonuca ulaşmayı hedeflemektedir. Bu süreçte arama motorlarının algoritmaları,...
Dijital sektörde faaliyet gösteren teşebbüslerin davranışları son dönemde birçok rekabet otoritesinin kararına konu olmuştur. Bu kararlarda öne çıkan hususlar; çevrimiçi platformlarda ilgili pazarın...
Günümüzde akıllı telefonlar hayatımızın her alanı bakımından olmazsa olmaz bir niteliğe bürünmüştür. Bunun bir sonucu olarak dijital platformlarla mobil uygulamalar birçok sektörde etkin hale gelerek...
Teşebbüsler için fiyatlandırma, rekabet gücünü ve karlılığı doğrudan etkileyen stratejik bir unsurdur. Fiyatlandırma artık sadece geleneksel yöntemlerle değil, büyük veri analitiği, makine öğrenmesi...
Dijital ticaret alanında rekabet, görünmez kod satırlarında başlamaktadır. Bu eser, web sayfalarının arama motoru sıralamalarını etkilemek amacıyla kullandığı yönlendirici kodların (meta tag)...
Data has become a key competitive asset in the digital economy, shaping business strategies and market structures. However, its concentration among a few dominant undertakings raises concerns about...
Kitabın ilk bölümünde "Haksız Rekabet Hukukunun Amacı ve Kapsamı" , "6102 sayılı Yeni Türk Ticaret Kanunu'nun Haksız Rekabet ile İlgili Getirdiği Yenilikler", "Yargıtay 11. Hukuk Dairesinin...
Uzlaşma, usul ekonomisinin sağlanması amacıyla uygulanan bir prosedürdür. Rekabet Kurumu bünyesinde yürütülen soruşturmaların uzlaşma prosedürü uygulanarak sonuçlanması ile teşebbüslerin kabulüne...