Girişimcilik kitaplarında, genellikle, İş planı nasıl hazırlanır, pazarlama, muhasebe ve finansal planlama, Girişimciler için Yönetim gibi zaten ilgili alan kitaplarında bulunan bilgiler, bu...
İşletmelerin uyguladıkları stratejik insan kaynakları uygulamalarının başarısında uygulamaların işletmenin örgütsel stratejisi ya da rekabet stratejisi ile uyumu belirleyici olacaktır. Örgütsel...
Girişimcilik dünyasında bir rehber: Startupların yol haritası!
Startup dünyasında başarının anahtarı doğru değerlemeyle başlar.
Bu kitap, geleneksel ve modern değerleme yöntemlerini kapsamlı bir...
Örgütsel Davranış adlı bu kitabın yazılış amacı, örgütsel davranış derslerinde öğrencileri fazla detaya boğmadan, yalın ve sade bir dille konunun özünü anlatabilmektir. Kitapta, örgütsel davranış...
Adelia Shaidullina, Emine Oyur
Ekim 2024
190.00 TL
Bu çalışma, Türk tekstil şirketlerinin Rusya pazarında kullandığı halkla ilişkiler (PR) yönetimini, ekonomik yaptırımlar öncesi ve sonrası dönemlerde analiz etmeyi amaçlamaktadır....
Time is considered one of the most valuable resources of modern life. In today's fast and efficient environments, especially in sports organizations, time management is not only feasible, but...
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Stok, Stok Yönetimi, Stok Kontrolü" derslerini anlatan ve çeşitli kamu ve özel kuruluşlarda "Stok Yönetimi, Stok ve Depo Yöneticiliği" konularında eğitimler veren...
Türkiye Bilimler Akademisi'nin '2009 Yılı Üniversite Ders Kitapları Telif Eser Ödülü'ne layık görülen İşletmelerde Stratejik Yönetim kitabı, gözden geçirilmiş, güncel bilgilerle...
Bu kitap; her düzeyde ve alanda eğitim alan ve işletmecilik bilgisine ihtiyaç duyan yaratıcı, yenilikçi, girişimci bireylere işletmeyi, varlık nedenlerini ve tüm çevresel ilişkilerini kavratmak,...
Pazarlama, bir ürün veya hizmetin hedef kitleye etkili bir şekilde sunulması ve tanıtılması sürecidir ve işletmelerin başarısı için kritik bir öneme sahiptir. Öncelikle, pazarlama markanın veya...
Remzi Altunışık, Şuayıp Özdemir, Ömer Torlak
Eylül 2024
450.00 TL
Kitabın yeni baskısında aradan geçen zaman içinde pazarda ortaya çıkan yeni eğilimler ve yaklaşımlara ilişkin bazı ipuçlarına değinilmeye çalışılmıştır. Kitabın dördüncü baskısında pazarlamanın...