Kitabın Misyonu: Bu kitap stratejik yönetimde başarıya ulaşmak ve rekabet avantajını sürekli kılmak için ihtiyacınız olan sağlam temelli yol haritasını oluşturmayı misyon edinmiştir. Klasik ve modern...
Gözden geçirilmiş ikinci baskısını yapan kitap; insan kaynakları departmanı çalışanlarına, her kademeden yöneticilere ve özellikle İnsan Kaynakları Yönetimi (İKY) derslerinin bulunduğu...
Zeyyat Sabuncuoğlu, Tuncer Tokol
Eylül 2025
290.00 TL
Bu kitap, Meslek Yüksek Okulları İşletme Programı öğrencilerine ve ayrıca işletmecilik konularına ilgi duyan herkese temel bilgiler sunmayı amaçlar.
Kitabın üçüncü baskısına geçilirken Türk Ticaret...
Serkan Kılıç
Eylül 2025
625.00 TL İndirimli: 529.90 TL(%15)
"Set Olarak Alın İndirimden Yararlanın"
İnovasyon konusunu farklı iki açıdan görmek ve bu bilgileri uygulamak için iki kitap birden size daha çok yardımcı...
Prof. Dr. Erdoğan Koç, 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markalarda...
Gördüğü yoğun ilgi sonucunda üst üste ek baskılar yapan kitabın güncellenmiş dördüncü baskısı yayınlanmıştır.
Kitap, yazarların üniversitelerin çeşitli bölümlerinde yıllarca verdikleri "Yönetim ve...
Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda üst üste ek baskılar yaptıktan sonra, gözden geçirilmiş 4. baskısını yapmıştır.
Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, rakiplerine göre bir adım önde yer almak...
Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda üst üste ek baskılar yaptıktan sonra, gözden geçirilmiş 4. baskısını yapmıştır.
Yeni ürün geliştirmede inovasyon (Yeni ürün inovasyonu), "artımsal ve...
Bu kitabın amacı, ülkemiz Yükseköğretiminde okutulan İşletme Bilimine katkı sağlamaktır.
Kitap, ilk bölümünden son bölümüne kadar, farklı bir format ile sunulmuş. Her bölümün başında "Kazanımlar"...
Bu çalışmanın amacı da bu bağlamda sosyal pazarlama faaliyetlerinin algılanan etkinliğinin kan bağışı gönüllülüğü ile ilişkisini araştırmaktır. Yapılan çalışmada planlı davranış teorisi çerçevesinde...