Pazarlama, bir ürün veya hizmetin hedef kitleye etkili bir şekilde sunulması ve tanıtılması sürecidir ve işletmelerin başarısı için kritik bir öneme sahiptir. Öncelikle, pazarlama markanın veya...
Remzi Altunışık, Şuayıp Özdemir, Ömer Torlak
Eylül 2024
380.00 TL
Kitabın yeni baskısında aradan geçen zaman içinde pazarda ortaya çıkan yeni eğilimler ve yaklaşımlara ilişkin bazı ipuçlarına değinilmeye çalışılmıştır. Kitabın dördüncü baskısında pazarlamanın...
Fijital pazarlama, dijital ve fiziksel dünyaların birleştiği bir noktada tüketicilere daha zengin ve bütünsel deneyimler sunarak, markaların tüketici temelli marka değerini artırma potansiyeline...
Kitap gördüğü ilgiyle yaptığı ek baskıların ardından, 2024 Yılı İtibarı ile Yenilenmiş Google Ads ve SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Bölümü Eklenmiş 2. Baskısını yapmıştır.
Yazar, 20...
Dış Ticarette Hedef Pazar Tespiti Neden Önemlidir?
Hedef Pazar Tespitinde Kullanılan Bazı Yöntemler ve Uygulamaların Eleştirisi
Hedef Pazarların Tespiti İçin Temel İlkeler
Yeni Nesil Hedef...
Sosyal medya ve araçları, pazarlamaya yönelik yaklaşımlarda dönüşüm meydana getirmektedir. Yeni nesil pazarlama, yeni nesil tüketiciler ile yeni nesil işletmeleri birbirine bağlamaktadır. Bu kitap,...