Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 513 ürün | 1-12    Sıralama
 
Serkan Kılıç
Eylül 2025
340.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda üst üste ek baskılar yaptıktan sonra, gözden geçirilmiş 4. baskısını yapmıştır. Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, rakiplerine göre bir adım önde yer almak...
 
 
Serkan Kılıç
Eylül 2025
285.00 TL
İndirimli: 256.50 TL (%10)
Sepete Ekle
   
Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda üst üste ek baskılar yaptıktan sonra, gözden geçirilmiş 4. baskısını yapmıştır. Yeni ürün geliştirmede inovasyon (Yeni ürün inovasyonu), "artımsal ve...
 
 
Mustafa Kaplan
Ağustos 2025
160.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmanın amacı da bu bağlamda sosyal pazarlama faaliyetlerinin algılanan etkinliğinin kan bağışı gönüllülüğü ile ilişkisini araştırmaktır. Yapılan çalışmada planlı davranış teorisi çerçevesinde...
 
 
Erkan Akar
Şubat 2025
295.00 TL
İndirimli: 265.50 TL (%10)
Sepete Ekle
   
"E-ticaret"teki dönüşüm, "2.0"ın da ötesine "3.0"a doğru evrilmeye başlamıştır. Hem ticaretin hem alışverişlerin, sosyal ve mobil platformlar aracılığıyla her yerden kolaylıkla yapılabilmesiyle ve...
 
 
Erdoğan Koç
Ocak 2025
660.00 TL
İndirimli: 594.00 TL (%10)
Sepete Ekle
   
Kitabın 10. baskısı, bu geniş deneyimlerin ışığında ve Türkiye'deki ile dünyadaki teorik ve pratik gelişmeler ile değişen ihtiyaçlar göz önünde bulundurularak hazırlanmıştır. Kitap, Tüketici...
 
 
Salih Yıldız
Aralık 2024
230.00 TL
İndirimli: 213.90 TL (%7)
Sepete Ekle
   
 
 
Tuncer Asunakutlu
Aralık 2024
275.00 TL
Sepete Ekle
   
Nörobilimin gelişimi, insanlık tarihindeki birçok önemli düşünce akımı ve bilimsel keşifle paralel ilerlemiştir. Antik Mısır'dan başlayarak, Yunan ve Roma medeniyetlerine, Rönesans ve Aydınlanma...
 
 
Hidayet Karamuk
Aralık 2024
175.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Volkan Özbek
Kasım 2024
255.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Mehmet Akif Çakırer
Eylül 2024
650.00 TL
İndirimli: 604.50 TL (%7)
Sepete Ekle
   
Pazarlama, bir ürün veya hizmetin hedef kitleye etkili bir şekilde sunulması ve tanıtılması sürecidir ve işletmelerin başarısı için kritik bir öneme sahiptir. Öncelikle, pazarlama markanın veya...
 
 
Remzi Altunışık, Şuayıp Özdemir, Ömer Torlak
Eylül 2024
450.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın yeni baskısında aradan geçen zaman içinde pazarda ortaya çıkan yeni eğilimler ve yaklaşımlara ilişkin bazı ipuçlarına değinilmeye çalışılmıştır. Kitabın dördüncü baskısında pazarlamanın...
 
 
Engin Yücel
Eylül 2024
190.00 TL
Sepete Ekle
   
Fijital pazarlama, dijital ve fiziksel dünyaların birleştiği bir noktada tüketicilere daha zengin ve bütünsel deneyimler sunarak, markaların tüketici temelli marka değerini artırma potansiyeline...
 
 
 513 ürün | 1-12 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2025